onsdag 15 juli 2009

Haft blogg uppehåll

Inte med vilje, har bara haft så #¤%& ont i händerna.
Är inne på sista veckan innan man börjar jobba, är ändå inte utvilad.

Har dock varit en härlig helg.

Tittade på Ice Age (äntligeeeen) med Luis.
Sen vidare hem för att fixa till oss innan vi stack till Cuba Café.

Lördag tog jag det lugnt hemma.

Söndag sjöng jag i United. Sara predikade.
Tröttheten kom ifatt mig efter mötet (under mötet också för den delen). Så jag åkte hem tidigt.
Somnade på soffan, helt utmattad.

Måndag åkte iväg o tittade på bilar med Fabbe. Jag måste nog skilja mig från min underbara Nissan. Nu när jag är sjukskriven så känns det verkligen på den ekonomiska fronten. Så jag får nog välja en mindre bil + automatare.
Tittade på en Peugeot 207, men den övertygar mig inte





Inget kan slå min kära Nissan Qashqai
over n out for now
Cari

2 kommentarer:

  1. Övernice bil faktiskt, Peugeot 207. En av de snyggare "vanliga" bilarna! MEn den ska vara i vit. ;)

    //Johan

    SvaraRadera
  2. Den ska absolut inte vara vit!!!
    Never!!
    :P
    //Cari

    SvaraRadera