torsdag 30 juli 2009

Städning pågår...

Mamma flyger runt med massa energi o städar.
Fabbe hjälpte också till idag, tog bort databordet.

Mamma har flyttat hem igen :)

Hon säger att hon har sååå mycket energi, men jag tycks ha en helt annan påverkan på henne.
Idag kom hon på att det var väldigt behagligt att lägga sig o vila, ta det lugnt, läsa ut boken hon gillar. O hon skyller sen på mig.... hahhahahaha... att min trötthet smittar av sig.

Jecsi, John, Fabbe åt middag här hemma idag.
Här har inte varit så mkt folk på evigheter. Men det var helt ok o nice att ha familjen här hemma.

Det blir inte mer skrivande än så... Är trött.

Over N Out
God is good.

Hoy y siempre

Cari

3 kommentarer:

  1. weeeeena!!!! (fue lo unico que se me courrio escribir... no se que comentario poner.. jejejeej!)

    AYYYY HERMANAAAAAAAAA!!!

    SvaraRadera
  2. Es verdad.....jag kommer med massa energi och vill göra jätte mycket men du börjar snacka och jag vill bara lyssna!!!!vi skrattar och jag sitter fast.ungänget är viktigare än allt annat,jag får vänta på nya energier.

    har alltid( ?) rolig med dig. mama

    SvaraRadera